dinsdag 2 augustus 2011

Kaartjes

In de vakantie heb ik wat spulletjes meegenomen om te scrappen.
En daar heb ik de volgende kaartjes van gemaakt.:


Voor de indeling van het kaartje heb ik een kaartje uit Cards Only als voorbeeld genomen.
(cardsonly nr 20 'remembered your birthday' van samanta versluis)
En het stempelafdrukje heb ik geruild met een stempelafdrukjesswap.

Bij het volgende kaartje heb ik ook de inspiratie uit de Cards Only (nr 20 troostkaarten Marga Bood) gehaald,
Ik vond het zo'n leuk beterschaps/sterkte kaartje dat ik hem ook heb gemaakt.
Het resultaat:

Ik heb nog niets op het kaartje gezet zodat ik dat kan doen
zodra ik weet voor naar wie het kaartje gaat.


2 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Marijke! Vooral die bovenste, zulke vrolijke kleurtjes.... Gezellige blog heb je! Ik kom vast eens vaker langs.
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje! die vlaggetjes zijn echt leuk....die doe ik ook vaak op een layout. Heel simpel en goedkoop en het effect is super he?!

    BeantwoordenVerwijderen