zondag 9 oktober 2011

Melkpakdoosje - theedoosje - kaartje

Naar aanleiding van een doosje uit het blad 'kadoosjes' heb ik het volgende doosje gemaakt.
In het doosje heb ik een zakje met chocolaatjes gedaan.
Het papier is volgens mij van de trekpleister..(heb het gekregen..) maar voor dit soort doosjes wel erg leuk! De rand bovenaan heb ik bewerkt met een randpons. De blaadjes bij de bloem heb ik gekregen met de 'stansjes'swap van scrapfever.





Dit theedoosje heb ik gemaakt met de online crop op scrapfeverJolanda had de volgende link geplaatst om het doosje te maken: http://stampartic.blogspot.com/2011/09/tutorial-tea-box.html
Het papier is van Maja Design: Fika.



Dit kaartje heb ik gemaakt voor de chinese whispers van scrapfever. Erg leuk om te zien hoe de uitwerkingen steeds anders worden.
De vorm heb ik uitgesneden met de slice. De achterste vorm heb ik met stempeltjes bewerkt. Het papier is van een papierblok van de action. Het stempeltje is van Marianne design.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gemaakt Marijke. Dat 'melkpakdoosje' met chocolaatjes vind ik geweldig! En de theedzakjes doos is ook erg mooi. En een leuk kaartje!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf melkpak.
    En je theedoos is super mooi gemaakt.
    Je kaartje vind ik ook erg leuk.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen